loading...
گودزیلا دانلود
حدیث
admin بازدید : 243 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

(( دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره . این آهنگ توسط موزیک پارس تائید میشود ))

آهنگ ستاره از موزیک پارس امتیاز ۴ از ۱۰ را گرفته

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام ستاره با بالاترین کیفیت
آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران ، ترانه : امید علیجانی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸ : Download

دانلود با کیفیت ۳۲۰ : Download

متن آهنگ جدید سامان جلیلی نام ستاره :

نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه
بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه
این از بختِ منه که ، همیشه پای این عشق
یـه جا باید بِلنگه
نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن
منو میبری با این ، حرفا  تا مرز مردن
اشکام از دوریِ تو ، ریختن ندیدی از من
چه آبرویی بردن
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

♫♫♫♫♫♫

تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی
منو تو چشم مردم به رسوایی کشیدی
بگو تهش چی میشه
من راضیم حتی ، به هر خوابی که دیدی
همین حالی که دارم ، تو چشمای تو هم هست
موندن سر حرفت ، منو میبره از دست
نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که
چشات مثلِ ستار ست..
عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

 (( موزیک پارس یکی از برترین سایت های موزیک در آینده نه چندان دور ))

(( دانلود آهنگ های تائید شده توسط مدیر موزیک پارس و آهنگ های جدید تائید شده توسط وزارت ارشاد ))

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما سایت مارو دوست دارید؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 4,937
  • بازدید سال : 34,262
  • بازدید کلی : 1,097,747
  • کدهای اختصاصی